20.05.08

idag kom sommarschemat som ett brev på posten och vi får hålla fingers crossed på att juni blir den ända solmånaden de här året. juli och en bra tugga av augusti kommer nämligen att få spenderas inne.. =/. ässh, egentligen är jag faktiskt nöjd, ledig alla helger - även midsommar - och sovmorgon på tisdagar som brukar föregås av en allt mer populär måndagsklubb..  svarta moln kommer likt förra året med största säkerhet att cirkulera över huvudet dom där "blåhimeldagarna" men foock it, nu kör vi.

min vapendragare mackan och jag har suttit på skolan halva dan och lyckats dra ihop en hyffsad inledning till tisdagens presentation av projektarbetet. vad motivationen kommer ifrån är ett stort frågetecken och det känns mer än kanon med en sväng semester om några dagar..

imorrn är det kick-off i moskva, i helgen blir det säkert lite fest och solhäng och på tisdag avskedsfest innan det sista sommarlovet i mitt liv. brrr.. de där sista är bra knäppt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0