19.05.08

ajaj. igår mådde jag som förtjänat antar jag och var så seig att blogg inte alls var att tänka på. är sådär nöjd över att sakna fyrahundra kronor till från den evigt sinande bankrollen och ska försöka ligga fint nu fram tills fredag då nya pengar rullar in.

lördagen var skoj, slapp hos martin där jag smiskade juggen med två ett i en otroligt viktig fotbollsmatch oh sen en bra förfest hos en av grabbarna i ettan.. utekvällen var sådär och den - enligt mig själv - starka inledningen av kvällen gjorde sig så pass påmind att jag knallade hem till en varm säng. ny tag en annan dag.

tillsammans med mackan har jag suttit på skolan hela dan och korrigerat och kompletterat vårt extremt tunga projektarbete på totalt en nittio sidor.. slutet är nära, redan nästa tisdag.

Kommentarer
Postat av: M.

haha, "en av grababrna i ettan"... han med håret!

2008-05-19 @ 21:14:22
URL: http://mickehull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0