17.05.08

bullsshit, det var inte alls chill igår.. planerna om en slappkväll på bulls gick upp i rök och det blev istället en kamp om att försöka dricka ifatt de öl som fattades efter tre och en halv timma på jobbet.. de gick sådär och trotts att jag aldrig lyckades komma ifatt så var det iallafall ingen jordskredsseger för lag bolmens.. gangstasarna gick ut, jag och joi gick hem och det verkar som att de mår lite som de förtjänar idag.. wooho =P.

idag är det nya bull(s)ar och jag börjar redan känna mig laddad för att göra bra ifrån mig ikväll när "cissi brandt bjuder upp". för säkerhets skull var det lika bra att köpa på sig en platta öl till för idag ska det börjas tidigt, snart, nu.. det viskas i vassen om beachvolley på lag bolmens planhalva och det bär väl av ganska så snart.. fyra kanske.

psst. köpte chåårts idag. slus psst. foocking nu kör vi!

          image8                                        image9

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävligt
trevligt att du dök upp hemma hos Cissi Brandt då. Så laddad som du var. Men med tanke på vårt samtal innan idag har jag förståelse. Du är inte singel och har inge sug. Nu kommer alla undra vad jag menar, låt dem ;).

/ Cissi Brandt som bjöd Tompa, vilken fjant.

2008-05-19 @ 21:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0